| Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
| Kolo | 5 |
| Typ | Navigace po známé trati |
| Datum | 2023-07-01 |
| Ředitel |
|
||
| Rozhodčí |
|
| Pilot |
|
||
| Kategorie | A-RAL1 | ||
| Čas startu | 12:50:00 | ||
| Rychlost | 80 | ||
| Imatrikulace | OK AUU 13 | ||
| Typ | Straton D8 MobyDick | ||
| Klasifikován | ANO | ||
| Body | 857 |
| Typ | Zadáno | Body |
| Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
| Fotky [O / N / F] | 4 / 0 / 0 | 400 |
| Vzlet [S / Z / D] | 12:50:00 / - / - | 0 |
| Přesnost přistání [B] | 200 | 200 |
| Protisměrný let [P] | 1 | -857 |
| Ostatní body [B] | 0 | 0 |
| Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
| Poznámka | - |
| Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 12:57:00 | 12:57:08 | ANO | ANO | GND - 3500 | 523 | 91 | 50 | 0 | 0 |
| B01 | ČB, PB | 4.97 | 13:00:43 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 13:08:52 | 13:09:06 | ANO | ANO | GND - 3500 | 403 | 73 | 50 | 0 | 0 |
| B02 | PB | 23.12 | 13:14:21 | 13:13:28 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 357 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 13:16:01 | 13:14:53 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 414 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 13:22:31 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| B03 | ČB, PB | 48.21 | 13:33:09 | 13:35:06 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 693 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 13:36:14 | 13:38:21 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 704 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| B04 | ČB, PB | 57.45 | 13:40:05 | 13:43:39 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 600 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 13:45:44 | 13:49:49 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 603 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| B06 | PB | 73.69 | 13:52:16 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 13:57:14 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| B07 | PB | 83.91 | 14:00:56 | 14:05:41 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 441 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 14:04:32 | 14:09:41 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 501 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| B08 | PB | 99.72 | 14:12:47 | 14:19:22 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 437 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 14:16:19 | 00:00:00 | NE | NE | GND - 3500 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| B09 | PB | 110.07 | 14:20:33 | 14:25:32 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 482 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| B10 | ČB, PB | 117.59 | 14:26:11 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 14:29:30 | 14:32:29 | ANO | ANO | GND - 3500 | 518 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
|---|---|---|---|---|---|---|
| VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
| OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |