Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Kategorie | A-RAL1 | ||
Čas startu | 12:50:00 | ||
Rychlost | 80 | ||
Imatrikulace | OK AUU 13 | ||
Typ | Straton D8 MobyDick | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 857 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 4 / 0 / 0 | 400 |
Vzlet [S / Z / D] | 12:50:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 200 | 200 |
Protisměrný let [P] | 1 | -857 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 12:57:00 | 12:57:08 | ANO | ANO | GND - 3500 | 523 | 91 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 13:00:43 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 13:08:52 | 13:09:06 | ANO | ANO | GND - 3500 | 403 | 73 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 13:14:21 | 13:13:28 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 357 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 13:16:01 | 13:14:53 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 414 | 0 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 13:22:31 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 13:33:09 | 13:35:06 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 693 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 13:36:14 | 13:38:21 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 704 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 13:40:05 | 13:43:39 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 600 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 13:45:44 | 13:49:49 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 603 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 13:52:16 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 13:57:14 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B07 | PB | 83.91 | 14:00:56 | 14:05:41 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 441 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 14:04:32 | 14:09:41 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 501 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 14:12:47 | 14:19:22 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 437 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 14:16:19 | 00:00:00 | NE | NE | GND - 3500 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B09 | PB | 110.07 | 14:20:33 | 14:25:32 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 482 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 14:26:11 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 14:29:30 | 14:32:29 | ANO | ANO | GND - 3500 | 518 | 0 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |